Monday, March 16, 2009

zZz


Kan Faliq dah marah. Ntah siape lah yg suka buat air milo or nescape pastu dah minum tak gheti2 nak basuh balik cawan tu. Ko ingat ade orang gaji ape dalam rumah ni nak buat semua tu ? Angin betul la. Sampai hidup si binatang2 kecik tu. Ulat-ulat tu pun siap mati dah. Bayangkan berapa lame cawan tu ditinggalkan dalam sinki tu. Pergh brader. Aku hidup dalam sampah rupenye. Tak berkat hidup aku. Itu pun seb baik aku dah buang roti kesayangan aku yg dah jadi hitam sbb cendawan hidup tu pun mati dah. HAHA bau makanan ayam dekat kg aku. Ish geli weh. Sampai bila kita perlu hidup sebegini kawan2. Mari lah kita rajinkan tumit2 dan pergelangan tangan ni untuk berkemas.

Ahli2 Treshold, aku ade compose lagu2 yg tak berapa nak sedap ni, berbekalkan SG Mas Amri dan JB Mas Alis dan juga Garageband. Lagu2 ni aku compose lepas blaja lagu Incubus Pistola and denga lagu2 baru Mastodon. Sile beri pandangan ye (tapi sbenanye aku akui lagu2 ini agak cacat). Goodbye.




5 comments: