Monday, March 2, 2009

Kuantan

sepatutnye aku letak gamba pengantin tapi smua shots cam capeles *noob*

Last weekend pegi Kuantan ade wedding. Cousin aku kawin. Name die Zeti Adilla. Ramai jugak jumpe family. Yg kecik besar busuk wangi cantik hensem dan sebagainye. Husband die mase akad nikah agak neves tapi dapat dicover dgn cemerlang. Ye ke ? zzZzz Ape2 pun congratulations utk korang berdua. Semoga dapat baby banyak2 boleh aku sakat2 and gurau2 dgn diorg.

Wish list:
Lensa seperti Amri Kadir
Sambal udang cap Sabian atau Meinl atau kedua2nya sekali
Peace and harmony in Gaza
Papa beli kereta idaman nye
Assignment siap
Si Comel

13 comments:

  1. si comiul aaaa? aiyaaa..lu aaarr lupa mau letak itu papan lunciur aaa? *hikHIk*

    ReplyDelete
  2. haiya wa lupa mau ltak !!!

    itu post nnti wa kasi alteiu* skit ar..

    *alter zZzz

    ReplyDelete
  3. si comel sape *wink wink* jeles ni xDDDDD
    capeles tu amende? bahase kau makin bebunge dr hari ke hari

    ReplyDelete
  4. si comel sape? jeles ni grrrr
    capeles tu ape? makin hari makin bebunge ayat kau conpuse aku yg x seberape bunge ni

    ReplyDelete
  5. Waaaa mau sicomiul ka? that wan ma? cannot ma, got many ppl wan.

    ReplyDelete
  6. Paiz : takkan ko taktau capeles ape, Capeles Tos ! yg main hentam kepale dulu time sekolah

    Buri2 : cannot get ah ? i think so la,me not cool enough to get liao

    ReplyDelete
  7. si comiuull can get lah. belium cuba belium taauu.

    ReplyDelete
  8. ahahaha, ya ma, belium cuba belium tauwu. Go alep, aku support dari blakang. tapi bukan sodomi ok! tiu ley.

    Caples paiz. (tepuk blakang tengkok la) NOOBS!

    ReplyDelete
  9. si comiull ehh heheh. kau mcm makin kurus.

    ReplyDelete
  10. ahaha si comel boleh jd sape2 di dunie ini.

    pergh ye ke aku makin kurus ? macam je kot..

    ReplyDelete
  11. hoaa..gambar manyak bagus woo
    lens sedap, best la..hahaha

    ReplyDelete
  12. ahaha,tangan adik kamu yg shot gamba ini..

    ReplyDelete