Monday, February 16, 2009

Kasut


Aku suke beli kasut. Itu antare boleh kire hobi jugak la kot. Dari time aku sekolah dulu sampai skang mmg gile aku kat kasut ni lain masam sikit. Bagi aku kasut ni kadang2 boleh melambangkan seseorg tu. Tgk die pakai kasut ape. Kate mamat tu pakai kasut kulit yg clean lagi kacak,mungkin die ni mcm more to kelakian skit. Ye ke ? Ntah aku hentam je itu opinion aku. Antara kasut yg paling aku sayang gile2 ialah kasut encik Macbeth yg aku beli di Bandung.


Sayang gile lah kasut ni. Nak tau kenape aku beli ? Pakai tu rase mcm rockstar T.T wakaka perasan gile lah. Tapi Macbeth ni bagus marketing die sbb die kasi rockstar pakai so sape2 rase mcm nk jadi rockstar leh la pakai kasut ni KOT. Sekarang ni diorg ade klua byk edition baru yg cun lagu comel eyyyc... zzZZzz Kalo nak cari kasut ni pegi kat mall seblah the curve yg ade cinema byk2 tu ape ntah lupe aku name die.

Ade lagi kasut yg aku pakai skang. Ni Everlast, kasut yg dicuri konsepnye dari Vans. Selop je kaki masuk dlm tu, takyah pakai setokin. Buat mcm tu dlm sebulan sure kasut tu bau kaki !! Pakai stokin lagi afdhal.

Ni lak kasut ape ntah cap bli kat ade store yg agak cool kat Pavillion. Mahal nak mampos nyesal beli tp puas hati dgn pattern kasut tu. Last2 endup kat rak kasut same2 dgn kasut sekolah adik aku sbb mak aku ingat tu kasut sekolah T.T

Tapi yg ini kasut menghubungkan aku dgn bapak aku sbb ni die punye. Die beli tapi aku tumpang pakai. Kewl dol bpk2 pakai ni gile rugged. Tgk die pakai pun nmpk mcm rockstar yg dah retired.

Konklusinye aku suke kasut yg simple. Design itu penting. Bagi aku kekadang jenama does not matter no offense. Jadi marilah kite bykkan lagi koleksi kasut2 kite.

So lepas ni nak beli kasut ape plak ???

1 comment:

  1. aku perasan weh..
    siap tego hazley..
    cume ko je pegi beli nasi ayam..
    haha..

    ReplyDelete