Wednesday, February 11, 2009

Aiman


Hai semua. Kadang2 kat blog ni taktahu nk buat ape. Mmg tujuan blog ni nk meng-update-kan org pasal hidup kite tapi kadang2 hidup aku ni takde ape yg nk di-update-kan. Kalau terlebih2 update nnti org cakap poyo pulak. Tapi takpelah, hari ni aku nk share cerite skit pasal adik aku Aiman yg sengal ubi gaodim.

Tgk jela gamba tu,dah 11 tahun pun air liur tak reti nak cover. Ches dah la kena kat aku. Die ni ade problem loading data sbb RAM die 256Mb je. Insyaallah sikit time lagi upgrade terus 4Gb 8 core. 

Die ni pernah cite2 nak jadi Pak Guard. Aku mcm what the eff brother, papa dah hanta pegi sekolah die nak jadi pak guard je. Sebab die ni malas gile. Nak jadi pak guard sbb takyah belajar rajin2, ape punye perangai la kan.

Sekarang punye cite2 plak nak jadi bekas askar. Cb betul. Die kate bekas askar pangkat tinggi ni askar2 lain tabik gile babs. Kena la jadi askar dulu dik baru lah boleh jadi General ke ape ke then retired jadi bekas askar. Tapi tak nak jugak,nak gak jd bekas askar terus.

Macam tu lah die adik aku yg aku sayangi nak buat mcmane adik jugak kan. Semoga die sedar yg dunia ini mmg takkan kasi chan kalau kite tak gunekan chan2 tu dgn baik.

Kelas MPM tadi pergh banyak gila org2 yg hot ! Tapi... ZzzZz

Alep.

No comments:

Post a Comment