Monday, April 20, 2009

Buri2, Thanks

Pergh brader, Gig Buri2 mmmg terbaik !!! Sampai rase nak tercabut segala muscle dan urat aku. Selamat hari jadi buri2, ko mmg waliao, penyeri hidup aku, kalau takde ko mmg hidup aku bosan. Kat sini aku nk rakamkan sedikit penghargaan kepada :
  1. Encik Sadiq - karena memberi peluang aku bersama2 komuniti Buri2-ans, memberi guide kepada aku pasal hal ehwal Drum ( jasa mu dikenang), sebab kasi pinjam lu punye drum Sonor (bass drum mmg TERbayek), setting drum ape sume, kasik gune cymbal2, dan kasik gune snare Ultraman Cast (snare tu mmg terbahak, aku nak beli satu nnti!). Paling penting skali lagu "Ecah Cantik" (opss !) mmg the bomb.
  2. Kepada rakan2 seperjuangan yg berada disitu sana sini. Takde korang tak dpt aku main drum dan bass. 
  3. Kepada crowd yg dtg. Walaupun korang mcm patung kat situ, lagu ganas korang duduk lagu lembut pun korang duduk, korang mmg tetap aku hargai.
  4. Kepada cik Liyana kerana menyumbangkan cake yg mcm eskrem tapi amri ckp bukan eskrem tapi aku rase mcm eskrem ?
  5. And maa thanks to Paiz the Model Jamban kerane menggerakkan tempat pegang crash time kite opening. Rugi bodo kalo tak dah stylo dah !!
  6. Tidak lupe kepada ibu bapa ku yg support aku untuk membeli brg2 musik, time kasih !
  7. Dan juge abg Paiz sbb backup vocal. Suare die tebaik. Lezah akan kick Paiz klua. ngehehehe
Dah macam menang award kan ? Padahal baru gig kecik. Takpe. Niat dulu. Next phase is recording bak kate Abe Sadiq. See ya !

4 comments:

  1. no need kick. this is my resignation kthksbai

    ReplyDelete
  2. pergh paiz..alep yg nk kick ko..ure still my beby kan paiz kan? *wink wink* hahahha giler terharu ko punye ucapan..aritu kalo ko bg ucapan camni mesti dpt tepukan indie rock bebeh dah.. yeay~!

    ReplyDelete
  3. paiz : memain je brader, u are still my best tukang jerit

    amri : dah name aku tkde atas kek takyah la bagi ucapan wakaka

    ReplyDelete
  4. Takde hal la member2, idop jgn lokek2, tiket masuk syurga :D

    ReplyDelete